Jaa sisältö

Infonäytöillä saadaan räätälöityä ajankohtaisia tarjouksia ja tiedotuksia ulkoisen viestinnän tehostamiseen toimitiloissa vieraileville asiakkaille

Infonäytöt ovat yrityksen sisäisen viestinnän tehostajia. Näyttösisällöille päivitetään asioita, joista halutaan tiedottaa koko henkilökuntaa. Vaihtuvat uutiset, kokoustiedotukset ja sosiaalisen median syötteet pitävät henkilökunnan ajan tasalla yrityksen asiakasviestinnästä. Tiedotuksia pääsee tarkistamaan, ajastamaan ja päivittämään myös matkapuhelimella. iDiD infonäyttöjen hallintajärjestelmään päivitetään myös ajankohtaan sopivia, viestintää tukevia mallipohjia toteutuksen tueksi.

Ulkoisen viestinnän tehostamiseen infonäytöillä saadaan räätälöityä ajankohtaisia tarjouksia ja tiedotuksia toimitiloissa vieraileville asiakkaille. Näytöillä esitettävä brändiviestintä, uusien palveluiden mainokset sekä erilaiset ajankohtaiset ilmoitukset tavoittavat niin nykyiset kuin uudetkin asiakkaat. Näytöt ratkaisevat asiakkaiden vastaanottamiseen ja opastamiseen liittyviä haasteita sekä näkyvällä paikalla näyttöjen viestintä tavoittaa asiakkaita myös sulkemisajan jälkeen.

Infonäyttö asiakasviestinnän tehostajana Kymen Paviljongissa

DG SataIT toteutti Kymen Paviljonkiin kuutostien varteen yrityksen tarpeisiin räätälöidyn infonäyttöpisteen jolla kerrotaan taukopaikan palveluista sekä siellä myytävistä tuotteista ja elintarvikkeista. Herkkuja Kymenlaaksosta-pisteessä on laaja valikoima paikallisten tuottajien tuotteita joiden mainonta onnistuu infonäytön avulla juuri oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa. Lisätietoja infonäytöistämme löydät täältä.

iDiD infonäyttö

Jaa sisältö